Kus on küünarnukkide koht?

21. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Küünarnukke ei tohi lauale toetada. Karmimad etiketi nõustajad ei luba isegi küünarvart lauale toetada. See on lihtsalt matslik. Miks? Sest antud etiketi reegli üks legende räägib, et pannes küünarnukid lauale justkui kaitsed oma toitu ja valvad seda, nagu koopainimene. Samas on ajas etikett ja käitumine muutunud üha tunnetuslikumaks. Restoranis süües peaks inimene tundma kõigepealt mugavalt ja hästi. Ja kui näiteks vastas istuva inimesega paremini ja kuuldavamalt vestelda, on oluliselt mugavam toetada käsi lauale, kui kallutada pea laua kohale, jättes käed samal ajal sülle. Aeg muutub, kõik on muutunud, inimesed on emotsionaalsemad. Kuid miks etikett on sama, mis 100 aastat tagasi? Loomulikult peab kandvaid põhitõdesid austama ja edasi andma.  Aga neid tuleks võtta rahulikult. Kui on tegu väga piduliku õhtusöögiga, siis etiketist lugupidajate rõõmuks ärge pange küünarnukke lauale ja ärge toetage küünarvarsi laua äärele. Kui aga tegu on mõnusa söömaajaga pere või sõprade seltsis, pole selles midagi imelikku ja võõrast. Oluline on olla viisakas. Sellest tuleb aga järgmine lühilugu.


Loe lisaks »

Lauakatmisnäide nr 1.

16. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Loe lisaks »

Sõbrapäevaks

16. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Armsatele sõpradele ilus südame voltimine:
1. Voldi nelinurksest salvrätist kolmnurk.
2. Voldi suunaga nurga poole nagu lehvikut.
3. Murra kokku.
4. Tee keerud ülemistesse nurkadesse.
5. Voldi keeratud nurgad alla.
6. Säti natuke ja valmis!!!!
Loe lisaks »

Eesti tööandjate vaade ja hinnang toitlustusteenindaja kutsealastele teadmistele ning oskustele

19. mai • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Magistritöö eesmärgiks oli teha ettepanekud toitlustusettevõtetes kutsetunnistuste (abikelner, kelner või teenindusjuht) väärtustamise probleemile. Samuti küsida tööandjalt, milliseid õpitud erialaseid kutseoskusi hinnatakse ning teha ettepanekuid koostööks kutseõppekeskustega.
Loe lisaks »

Väga ajakohane!

18. apr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0


Loe lisaks »

Väga vahva leht peakatete etiketi, kandmise, sobivuse, hooldamise jm kohta!

18. apr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

hat etiquette guide

http://www.fedoras.com/blog/hat-resources/hat-etiquette/
Loe lisaks »

Tervishoiumuuseumis infot kahvlisõpradele :)

18. apr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Loe lisaks »

PRIILEIVA LUGU

18. apr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Foto: Lauri Laan  Laua kate: Loovteenindus

Loe lisaks »

Miks klient ei ole rahul?

18. apr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Turunduse üks selgitav mõiste paljudest ütleb, et turundus on tarbija vajaduste rahuldamine ettevõtte jaoks kasumit tootval viisil. Seega on tarbija vajadused kõige olulisemad ja saavutades tema rahulolu peaks ta tooma ilmselgelt ettevõttele kasu, muidu ei ole ettevõtte tegevusel ka mingit mõtet. Kuid mingi osa kliente ei ole rahul, ükskõik kui hästi ettevõtte pingutab.

Alustaks tegelikult lõpust. Kuidas teada saada, kas klient on või ei ole rahul? Tarbimisväärtust saab hinnata alles kliendikontakti lõpus. „Rahulolus väljenduvad tarbija tunded, mis on seotud mõnu, heameele, rõõmu, naudingu ja pettumusega, sõltuvalt toote tajutud tunnustuse ja nende ootuste vahekorrast. Pärast ostu on tarbija rahul või rahulolematu.“ (A. Vihalem; 91)


Loe lisaks »

Mis on sabraaž?

23. märts • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Sabraaž on šampanjapudeli avamise tehnika.

Nagu enamus vanade asjadega, ei saa ka siin kuulutada seda ainumast tõde ja õigust- kes ja kus selle tehnika leiutas. Kuid huvitavad on need legendid sellegi poolest.

Loe lisaks »

Miks klaase kokku lüüakse?

19. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Erinevaid jutte leidub ammustest aegadest. Siinkohal tooks välja kõige levinumad, sest omamoodi põnevad on nad kõik:
Loe lisaks »

Vahva laud:

16. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Loe lisaks »

Maailm muutub

02. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Loe lisaks »

Kas teadsid, et ...

02. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
... näitleja Don Cheadle on õppinud kelneriks. Sest ta tahtis seda teha õiges järjekorras- enne õppida, siis tööle. Siiski enne kelneriks hakkamist tuli näitlejatöö vahele :)
Loe lisaks »

Natuke teistmoodi- Mr Bean restoranis.

02. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Mr Bean on restoranis käinud mitu korda. Vaevalt ta õppust võttis. Aga eks ka meil on sealt üht-teist vaadata ja õppida :)
Loe lisaks »

Ainult teenindus võimaldab tooteid üksteisest eristada!

02. veebr • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Dr Jay Kandampullyl on väga huvitavad veebiloengud ja Sul on võimalik tutvuda nendega ning mõtelda teeninduse olulisuse üle. Tema loengutest saab kindlasti palju mõtlemisainet ja praktilisi näiteid, kuidas paremini teenindust juhtida.

Siin üks lühem näide:



Loe lisaks »

Klient ei ole kuningas!

28. dets • Loovteenindus • Kommentaarid: 0

Me peaks lõpetama lause "klient on Kuningas" kasutamise. Nii kliendid kui ka teenindusettevõtted tegelikult enam sellest ei lähtu. Selle lausega ehmatame ära ettevõtte noored töötajad, kes pärast mitme halva Kuninga teenindamist lähevad töölt minema, sest on aru saanud, et teenindustöö on vaid kõige tugevamatele. Kes  klient siis on?

Loe lisaks »

Igaüks on milleski väga hea!

28. dets • Loovteenindus • Kommentaarid: 0
Leia see üles ja kasuta seda oma töös!
Loe lisaks »
Voog. Tee ise koduleht!